Firemní kultura každé úspěšné organizace se mění dle aktuální fáze jejího životního cyklu. Apple Computer Company je typickým příkladem společnosti, která své transformace zvládá úspěšně. A to i díky apelu na Firemní kulturu společnosti a její vývoj.
Ten lze od jejího založení rozdělit do 4 fází.
Zachycujeme klíčové faktory Firemní kultury, které vedou k úspěšné transformaci.
Proces měření a stanovování postupů provádíme rychle a efektivně.
Metodika na které stavíme se opírá o kredibilní emperické studie a mnoho let našich zkušeností.
Mimo kvalitativní výzkum provádíme kvantitativní měření Firemní kultury. Na úvodní měření navazuje on - going měření po realizaci změn.
Do definování cílové Firemní kultury zapojujeme seniorní management stejně jako řadové zaměstnance.
Proces dokončujeme vyškolením nebo náborem expertního týmu, který se stará o udržitelnost Firemní kultury a správu kontinuálního měření.
Prostřednictvím výzkumu zjistíme převažující Firemní kulturu. Společně s top managementem nastavíme cílovou Firemní kulturu, která je orientovaná na společně definovaný cílový stav. Následně zajistíme změnu chování zaměstnanců a nastavíme měření, jak se hodnoty Firemní kultury daří v jednotlivých týmech naplňovat.
Vstupní bodem je kvalitativní a kvantitativní analýza vnitřního i vnějšího prostředí klienta, který nám pomůže pochopit firemní strategii, existující firemní kulturu, stávající zákaznické cesty aj.
Série společných workshopů s Top managementem firmy a sestavení implementačního plánu k úspěšné transformaci.
Odřízení top-down implementace v oblasti Firemní kultury a dohled nad souvisejícími aktivitami transformace.
Nastavení analytických nástrojů, které pravidelně v pracovním životě zaměstnance a v životním cyklu zákazníka měří naplnění nastavené strategie.