Každý trh, odvětví i firma řeší trochu jiný business problém a potřebuje správnou firemní kulturu.
Firemní kultura nejsou mávátka. Není to ani vedlejší aktivita pro HR, která má za cíl zlepšit spokojenost zaměstnanců.
Firemní kultura rozhoduje, jestli cíle zůstanou jenom na papíře nebo se přenesou do všech systémů, chování a dlouhodobého úspěchu.
Naše zkušenosti ukazují, že snaha o změnu chování zaměstnanců musí začít důslednou analýzou vnitřního prostředí organizace. K porozumění vnitřnímu prostředí používáme kombinaci výzkumných metod postavených na datech. Výstupem této fáze je samotný design cílové firemní kultury, která je nezbytná pro úspěšné doručení firemní strategie.
Bez měření není možné nic doopravdy řídit ani měnit. Nastavíme proto systém pravidelného hodnocení změnových aktivit i celkového dopadu na firemní kulturu organizace. Výsledkem této fáze je prioritizovaný backlog iniciativ a postup pro řízení změn včetně plánu interní komunikace.
Porozumíme myšlení a chování leadrů Vaší organizace. Zajistíme jejich transformaci a rozvoj klíčových kompetencí.