Vratislav Přibyl (Jungheinrich): Firma musí mít k zákazníkovi jednotný hlas, nikoliv tvář

Do firmy nastoupil v roce 1993 a řídí ji od roku 1994. Tehdy měla firma Jungheinrich 8 zaměstnanců. Dnes, po 26 letech, Vratislav Přibyl firmu stále vede. Obrat přesahuje 2 miliardy korun a dlouhodobě drží přes 25 % českého trhu s intralogistikou.

Říká, že zatímco mnohé firmy uplatňují vůči zákazníkovi “one face to the customer”, ve firmě Jungheinrich tento přístup rozhodně neplatí. “Se zákazníkem od nás mluví lidé z několika různých oddělení. Takže tváří má firma směrem k zákazníkovi několik. Ale náš hlas vůči němu je jednotný,” vysvětluje Přibyl a dodává, že spokojenost zákazníka závisí na tom, jak spolu dokážou jednotlivá oddělení uvnitř firmy komunikovat.

Jak se měnila firemní kultura s růstem firmy? Proč prodej komplikuje život servisu a proč je to podle něj správná strategie? Jak vybírá manažery, aby se vyhnul zklamání? Poslechněte si další podcast ze série CEO na ostří nože.


Mohlo by vás dále zajímat...

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru


Jednou za 14 dní s Vámi budeme sdílet naše zkušenosti nejenom z oblasti Firemní kultury.