Krizový manažer je teď pro výsledky firem klíčový, říká pro Seznam Zprávy Filip Černý

Kontroverzní myšlenka ve chvíli, kdy se firmy potřebují v době karanténních opatření spíše stabilizovat. Většiny společností, ať už menších firem či korporací, se dotkla omezení provozů, prodeje, karantény zaměstnanců, povinné home officy a mnoho dalších opatření. Co by s tím měli ve firmách dělat?

Vyměnit růstového CEO za krizového.

“Sežeňte krizového manažera nebo člověka, který má výsledky a hodí se do těžkých časů. V krizi je potřeba, aby firmu vedl někdo, kdo se rozhoduje na základě dat a orientuje se na efektivitu. Doba, kdy byla pozice šéfů do jisté míry pohodlná, je dávno pryč. Krizový manažer je teď důležitý, protože není zatížený vnitrofiremními vztahy z minula, umí klást nepříjemné otázky a vyžaduje na ně odpovědi. Dokáže nastavit správnou firemní kulturu a nastartovat procesy, které už ve firmě vyhnívají. Pro akcionáře a výkon firmy je tak přínosnější,” říká v rozhovoru pro Seznam Zprávy managing partner Kogi CON Filip Černý.

Celý rozhovor:

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/je-cas-na-krizovy-management-rustovi-sefove-se-museji-stahnout-127404

Mohlo by vás dále zajímat...

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru


Jednou za 14 dní s Vámi budeme sdílet naše zkušenosti nejenom z oblasti Firemní kultury.
script> $(document).ready(function(){ window.interval = 6 * 1000; // milliseconds. window.poll_interval = 2 * 1000; // milliseconds again var now = Date.now(); function checkPopup() { var now = Date.now(); console.log((6 - ((now - $.cookie('alert-timer')) / 1000 )) + "s till popup" ); if(!$.cookie('alerted')) { if ((now - $.cookie('alert-timer')) >= window.interval) { $('.popup-overlay').show(); $.cookie('alerted', true, { expires: 1 }); console.log("I popped up mom"); clearInterval(window.poller); } } } if (!$.cookie('alert-timer')) { $.cookie('alert-timer', now, { expires: 1 }); } // Check every 3 seconds window.poller = setInterval(checkPopup, poll_interval); });