Jaroslav Besperát (ČPP): Na poradu s manažery klidně pozvu IT analytika

Českou podnikatelskou pojišťovnu vede 11 let. Sám za svoji přednost považuje komunikaci, která pro něj představuje alfu a omegu řízení. Svoje manažery nejraději vybírá z interních týmů.

Jak sám říká: “Manažer musí vědět, co lidé pod ním dělají.” Co se stane, když to neví? Jaroslav Besperát se pak baví rovnou s jeho podřízenými.

Cílem podle něj není mít víc práce, ale být efektivnější. “Lidé vám musí věřit. Firmu vedu, jak kdyby byla moje,“ vysvětluje.

Inovace a technologie, které bude ČPP zavádět, má rozmyšlené na další tři roky. Jaký je jeho recept na úspěšnou digitalizaci? “V roce 2004 jsme začali sjednávat smlouvy elektronicky online. Museli jsme přesvědčit lidi v bazarech, kteří do té doby pracovali s tužkou a papírem. Platí, že jim musíte ukázat přínos. Vést je za ruku,” popisuje online začátky ČPP.

V pojišťovnictví se pohybuje už 25 let. Za 11 let, kdy vede ČPP, se mu povedlo navýšit předepsané pojistné více než 5krát. Počet zaměstnanců centrály přitom zůstal stejný.

U lidí si cení především loajality. Jak staví týmy? Kdy naposledy nikoho vyhodil a proč? Co zaměstnancům neodpustí? Poslechněte si v podcastu.

Mohlo by vás dále zajímat...

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru


Jednou za 14 dní s Vámi budeme sdílet naše zkušenosti nejenom z oblasti Firemní kultury.
script> $(document).ready(function(){ window.interval = 6 * 1000; // milliseconds. window.poll_interval = 2 * 1000; // milliseconds again var now = Date.now(); function checkPopup() { var now = Date.now(); console.log((6 - ((now - $.cookie('alert-timer')) / 1000 )) + "s till popup" ); if(!$.cookie('alerted')) { if ((now - $.cookie('alert-timer')) >= window.interval) { $('.popup-overlay').show(); $.cookie('alerted', true, { expires: 1 }); console.log("I popped up mom"); clearInterval(window.poller); } } } if (!$.cookie('alert-timer')) { $.cookie('alert-timer', now, { expires: 1 }); } // Check every 3 seconds window.poller = setInterval(checkPopup, poll_interval); });