Společnost Jungheinrich AG je předním světovým dodavatelem řešení v oblasti intralogistiky.
Nabízí široké portfolio produktů od nízkozdvižných vozíků až po plně automatizované logistické systémy s inteligentním softwarovým řešením. Zajišťuje inovativní servisní a finanční služby.
To vše k dosažení nejvyšší výkonnosti skladu a nejefektivnějšího toku materiálu.
Nedostatečná znalost zákaznické cesty a kvalitativní zpětné vazby spojené s jednotlivými aktivitami.
Chybějící identifikace klíčových kroků v životním cyklu produktu (z pohledu zákazníka) a identifikace hlavních nedostatků v řízení zákaznické zkušenosti.
Identifikované pain a gain pointy jsme představili managementu společnosti a průběžně dochází k jejich nápravě.
Komunikační nedostatky byly odstraněny okamžitě, procesní věci se napravují průběžně s ohledem na projektovou prioritizaci.
S ohledem na zmíněné aktivity dochází ve společnosti Jungheinrich (ČR) k posilování klanové a adhokratické firemní kultury.
Vizualizace původního a cílového stavu firemní kultury níže znázorňuje modelový příklad.
"Mapování zákaznických cest mě příjemně překvapilo. V Jungheinrichu působím více jak 25 let. Měl jsem pocit, že dokonale znám potřeby svých zákazníků. Přesto nám audit zákaznických cest a změření firemní kultury od kolegů z Kogi CON ukázalo několik oblastí, na které se při rozvoji našich služeb musíme zaměřit."
Vratislav Přibyl, CEO Jungheinrich (ČR)