Měříme a inovujeme Firemní kultury

Zvyšujeme výkonnost firem změnou firemní kultury.
autocont-logokooperativa logologo ceska pojistovnalogo panasoniclogo ball
logo naos
logo ball

Jak to děláme?

Skrze konkrétní změnové aktivity, které vycházejí z měření stávající firemní kultury a definování cílové firemní kultury, která reflektuje dlouhodobou vizi společnosti.

Co to obnáší?

Kvalitativní a kvantitativní analýzu současného stavu firemní kultury, definování cílové firemní kultury, tvorbu implementačního plánu a aktivně řízenou realizaci.

Za posledních 7 let jsme stáli u více něž dvaceti transformací firemní kultury


Firemní transformace často nekončí dle očekávání, se kterým do nich jednotlivé organizace vstupují. Z jakého důvodu? Čeho se vyvarovat, případně jaké kroky udělat předtím, než se do projektu pustíte?

Přečíst 10+3 tipy pro úspěšnou transformaci firemní kultury

Přečtěte si náš blog

Důvěřují nám

Reference

„Po mnoha letech podnikání jsem stál před rozhodnutím, jak s firmou naložit dál. Zda se vydat cestou akcelerace růstu nebo naopak ji připravit na případný exit. Díky spolupráci s Kogi CON jsem postavili business plán, včetně konkrétních inciativ jak v podnikání pokračovat dál. Na Kogi oceňuji vysokou expertizu a konkrétní praktické zkušenosti s realizací podobných strategických procesů.“

Michal Stefanis, CEO & founder, Effiis
„V rámci organizace jsme si nadefinovali klíčové principy chovaní. V Kogi CON jsme našli partnera, který nám pomohl dané principy uvést v život. Spolupráci jsme pilotovali na jedné divizi a díky oboustranně prospěšné spolupráci pokračujeme v roll-outu do celé společnosti. Na Kogi CON nejvíce oceňuji schopnost exaktně naměřit oblasti, kde se nám klíčové principy daří a nebo nedaří naplňovat a následně společně implementovat změnové aktivity do života.“

Ondrej Bobot, Head of Strategic Business Partnering, Slovak Telekom
„V posledních 2 letech díky Covidu prošel hospitality business velmi dramatickým obdobím, ani my v Orea Hotels nejsme výjimkou. Vyplatila se nám sázka na investice a strategický rozvoj našich hotelů. V tomhle trendu chceme pokračovat dál. Věřím, že firemní kultura je jeden z faktorů, který dělá rozdíl mezi průměrnými a nejlepšími. Vzhledem k tomu, že interně tuto kompetenci nemáme, tak jsem se spojil s Kogi CON. Během několika týdnů spolupráce dokázali identifikovat konkrétní klíčové oblasti, na kterých musíme zapracovat při dalším rozvoji. Spolupráce pokračuje a spolupracujeme i na implementaci těchto aktivit.“

Gorjan Lazarov, CEO, Orea Hotels
"Mapování zákaznických cest mě příjemně překvapilo. V Jungheinrichu působím více jak 25 let. Měl jsem pocit, že dokonale znám potřeby svých zákazníků. Přesto nám audit zákaznických cest a změření firemní kultury od kolegů z Kogi CON ukázalo několik oblastí, na které se při rozvoji našich služeb musíme zaměřit."

Vratislav Přibyl, CEO, Jungheinrich (ČR)
"V roce 2017 jsme se rozhodli pro transformaci celé skupiny v ČR, abychom získali konkurenční výhodu a dobrou výchozí pozici pro realizaci našich záměrů v letech 2021- 2025. Jsem si vědom faktu, že firemní kultura je jasným stimulem výkonnosti našich lidí a má stěžejní vliv na služby, které poskytujeme klientům. Lidé z Kogi CON nám v tomto procesu byli velkou oporou, motivátorem a hnacím motorem."

Martin Diviš, předseda představenstva, Kooperativa pojišťovna, a.s.
„Aktivní práce s firemní kulturou se mi v pracovním životě již opakovaně vyplatila. V případě Rixa se jednalo o kombinaci rychlého růstu společnosti a digitalizace manuálních procesů. Velmi se nám vyplatilo aktivní mapování nálad a FK ve společnosti a propojení funkční celků, abychom co nejvíce redukovali potenciální nedorozumění mezi jednotlivými týmy.“

Aleš Žárský, former CEO Rixo.cz, RIXO

Naši partneři

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru

Jednou za 14 dní s Vámi budeme sdílet naše zkušenosti nejenom z oblasti Firemní kultury.